flytt & födelsedagsfika

Halva lördagen spenderades i Umeå, för att städa ur lägenheten. Hade gruvat mig en aning, hatar att flytta!! Men på två timmar var vi klara =) Ritkigt snabbt och smidigt gick det, hur skönt som helst!
Umeå va nu lämnat!

På kvällen körde jag hem til L&P för att fira födelsedagsbarnet - fatta att vi blir 24 i år!! Där bjöds det på gott fika och nå skumme gelebröst :P  Men goda var dom och fler idéer till vår fest har dykt upp!! :P

Idag blir det att fara å kolla på en lägenhet på Getberget, en etta i andra hand. Kommer förmodligen inte att vara såå intressant men man vet ju aldrig!!
Sen blir det max hela kvällen - needar cash!!!


Kommentarer
Postat av: Lbomb

nå läggan, något att lägga vantar på? Har ett blåmärke stort som en handflata på en skinkan hmm efter min snowboard färd i går men lattjo det var det!
på jobb, när kommer du hit hihi...

2007-01-29 @ 07:17:24
Postat av: Lbomb

en update vore fint. Vad gör du lörd? vad sägs om en vända på staden, kolla lite förtäring av flytade och fast form, lokal och annat som dyker upp?

2007-02-01 @ 11:53:18
Postat av: Lbomb

Eller du jag kom ju på att du kanske skulle umgås med till vän som kommit hem (hihi rim, vän-hem ja du fattar nooo Ciao) haha Noo -Ciao..tss

2007-02-01 @ 11:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0