singeltjejen

Helgen bjöd på bus, vännen som jag ej träffat på 8 månader var hemma i kalla skellefte på en liten "semester". Vi drog upp på isladan för att se AIK vinna över Djurgården =) Sen bar det hem för att svida om för fest!
Festen stod dom glada festfixarna L&P för och kvällen var mycket lyckad, öven om vissa av de festande inte riktigt tog sig ut på Station :P
Men jag å JQ vimlade och minglade och shakade runt som d prinsessor vi är =)

Lägenheten jag var å kollade på i fredags var perfekt!!! Hoppas!

Snart kommer den hemska dagen. Dagen jag firat som singel varendaste evigaste j*vla år! Alla hjärtans dag. Å jo jag är bitter! Vill åxå få ge gelehjärtan till nån annan än mamma liXom. Eller få blommor av nån!! Bläää!!


Kommentarer
Postat av: Lbomb

Men du vet ju aldrig, kanske coachen sänder en godis eller mess... tss
Hört om lägga, jag vill se den! =)

2007-02-07 @ 06:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0