bredbandssupporten

Oj oj oj, bredbandet känns.... om jag säger så här, jag vill tillbaka till Faktura frågorna. Aja, alla jobb är ju svåra i början när det är så nytt - det blir nog bra om et par dagar.


I helgen är det jobb på maxan som gäller, taggen finns ju inte alls men vad gör man inte för pengar =) Plus att jag gillar ju faktiskt att jobba! Men tungt med så många pass i raken kanske! Ska säga upp mig från max btw, men tro int att det är slutet för det.... Man vet ju aldrig vad som händer. Men trivs bra på mitt nya jobb så ska försöka behålla det, dom har tydligen sparkat typ en hel bunt redan. Tydligen så är det fler som kommer att få gå sen när utbildningen är över - så det gäller att sköta sig.

Kan bli att ta en öl på fredag hos Segen men ännu osett om jag ids pallra mig dit, skulle ju va trevligt. Aja ni får väl se om ni ser mig vimlandes =)


Just nu - Jojo - too little too late
Jo jag vet ät en liten sucker för radiopop =)  Å ja jag gillar faktiskt Darin haha......

Funderar på ett samtal - borde på ett sätt men jag vågar inte... Vet inte vad jag ska säga.... mycket att reda ut men inga frågor att ställa.  Vill veta, samtidigt som jag vill leva i ovissheten. Knepigt det där. *suck*
Beautiful disaster.

Kommentarer
Postat av: Lbomb

Jag tycker också om jojo. den är så fin!

2007-02-08 @ 22:51:27
Postat av: Lbomb

3 timmar kvar. här sitter jag och spanar... mot sommaren freshaste kläder Yummi.
Kanske mumsar in på maxet imorgon kväll om du bjuder på en delifresh eller bure ;)

2007-02-09 @ 19:07:49
Postat av: Lisa

yoho! så du har flyttat till Skell. då får jag väl komma o chilla med dig o LBomb där istället...

2007-02-10 @ 11:41:08
Postat av: Andreas

Sluta fundera på samtalet.... go for it :)

2007-02-11 @ 09:49:47
Postat av: KusinenLinas

Heeejsan där du där.
Sorry. snabbt adjö för häromhelgen, fick tvärbråttom.. Skulle messa ett bye å kul å ses men ..hade inte ditt nr...Så, hejdå! Kul å ses! =)

Hoppas ni hade kul ute!
Puss

2007-02-14 @ 22:34:46
Postat av: Lbomb

Hej där.
update?

2007-02-15 @ 07:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0