semester

Semestern kom och gick. Nu är det tillbaka till verkligheten..

Gjorde inget speciellt på semestern
Tog en liten tripp till Piteå, för att jag skulle få käka mina efterlängtade langos. Strosade runt på festivalen fredag dag, Käkade, drack en öl, eller ja Jonas å Kalle gjorde det för helt plötsligt fick jag ta över bilnycklarna. Sen bar det av till tivolideler där J köpte en massa lotter å tro ni int han vann en sån där fet j*vla chokladkaka =)
Tog bilen vidare till Dollar Store där den vanliga frasen löd Åååh det här är ju som fått. Till grabbsens stora förskräckelse.=) Shoppade en massa shit å va allmänt nöjd över min Piteå sväng =)

Dagen efter nar det party @ my place.. Govännerna dök upp och det dracks skumpa, sake, vin i massor, öl , cider å en massa mintuu + en eller ett par drinks.
Vidare ut på Ballen. Där vi fortsatte drinkandet.
Tänkte inte berätta så mkt mer om den kvällen istället demonstrera den lite mer bilder.....

jag å lina

jag å Pjonas sleepslina dave å Pjag lina å davejag å mariajag å jonas

Okej det vart lte konstigt upplagt, ni får tänka nerifrån och upp istället =)




Kommentarer
Postat av: Lbomb

vilket partaj! =)

2007-08-05 @ 17:52:41
Postat av: maria

fina kort på söta tjejer! verkar vart sommarens fest?

2007-08-06 @ 13:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0