friday night lights

Igår var det lunch på stan som gällde. Lunch på stan med två söta babes. Lite sushi till frulle för mig, sen shopping av två klänningar (fortsätter med att köra på svarta klänningar, kanske ska testa ngn annan färg, förslag ?  )  Annars vart det en ny parfym, söt lukt som jag gillar.
Sedan satte vi oss på min favorit Lilla Marie, tryckte en räkmacka och var allmänt nöjd och glad.

Åkte hem skulle städa men kände att en powernap inte skulle va helt dumt. Vaknade ab att mamm papp ringde och tyckte jag skulle komma förbi på tre kronor å käka. Så pizzan till middag var real. Men med tanke på mitt tidigare matintag under dagen orkade jag knappt en halv pizza. Så man kan säga att jag ej gjorde så mkt annat än att äta den dagen :P

Sen var det dags för discobowling. Med tanke på min senaste bowling omgång kände jag väl inte helt entusiasmen komma. Men kan ju va kul ändå.
Denna gång inledde jag dock med en strike och insåg att det förmodligen endast var en svacka jag hade sist vi spelade.
Jag. Jonas, Jojje, Lina å Pål som spelade, jämt i början men sen drog grabbsen ifrån en aning : P
Men nästa gång ska jag spöa =)

Nu sitter jag på jobbet.  *suck*  Jobbar 6 dagar i rad. Varav tre är 12 timmars pass. Blir tungt men sen är det Sthlm som gäller och en massa shopping =)

Kommentarer
Postat av: Lbomb

hey babe. bowling var grymt, och alla var hyper grymma. borde dra dit på tävling någon gång ;)

2007-08-06 @ 21:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0