vinkvällar i rad

Helgen startades i chillig anda med vin i massor och arbetskompisars sällskap, en utång på Ballen där jag å L gjorde i trogen vana att dra i oss varsin shot. Annars en rätt lugn kväll, mest en massa skvaller och skitsnack.

Tur man har så söta arbetskamrater som verkligen kan göra ens dag till en super dag =)

Idag:
Jag - Hej mitt namn är Emeli, vad kan jag hjälpa dig med?
Kund - Hej jag heter ?? ,....?? är mitt namn.

Lördagen bjöd jag hem dom gamla trogna för en första fest med grabbsen. Upp dök sweet T och hennes karl, mkt trevlig överraskning! + Att jag fick träffa killen som lyckats somna inte bara en gång men två gånger efter Nova tour :P Han gjorde mig inte besviken och tog sig en liten vila i min soffa... haha.... nä men han är soft!
Ingen utgång men ingen dålig kväll för det! =)

image39

Haha man kan inte va läckrast på alla bilder, även om vi försökte på många =)

Laters! Som han brukar säga =)

Kommentarer
Postat av: Lbomb

so fresh!

2007-04-16 @ 22:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0