still bored

A men kom igen ni Empa, en uppgift kvar!!! Det går så trögt.
Funderar på att göra en "gymnasiet" : glo på tv hela kvällen tills kl tolv då jag oooops kommer på att jag har en uppgift att lämna in morgonen efter. Därefter sitta två timmar å gnota ihop nå flummigt som jag imorgondagens ljus kommer att skämmas nå så gud förbannat över att jag ens skrivit men det kommer vara försent att ändra det för ja har en kvart på mig att ta mig till skolan å lämna in det förbaskade arbetet =))

/Em

Kommentarer
Postat av: Lbomb

Ibland har man inget annat val ;)

2006-09-14 @ 20:53:18
Postat av: marajjja

heja heja! tänk vilken mycket bättre fest det blir på lördag efter en sån hård skolvecka :-)

2006-09-14 @ 22:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0