söndagstrött

Fredagen var ball. Förfestade hemma hos Emma, en klasskompis, drog sen vidare ner på stan för att gå på O'learys. Jag å Lovan rockade såklart hela stället. Drack Staropramen, trängde oss i toakön och var hetast på dansgolvet :P
Rolig kväll som avslutades med fyllemat på Frasses. Dock så har det aldrig känts så jobbigt att cykla hem någonsin, var svintrött.

Upptäckte smset av Lina på nattkvisten att de skulle komma in till Umeå kl elva så ställde väckarklockan och allt. Men av vana så vet man ju att dom inte direkt brukar hålla på tiderna så sov till halv tolv innan jag steg upp å gjorde mig redo för en dag på stan!
Hängde ut på Starz, jag ögonshoppade pga lite kass ekonomi så här i slutet på månaden. Medan Lina, Pål & Helena shoppade loss. Lr ja mest Lina kanske. Hursomhelst vr det en mysig dag.

Sen hade man tur & vart hembjuden till Helena & Joel på middag & spelkväll. Helt underbara måltider som måste påpekas att det var i plural. Förrätt, varmrätt, godis, chips & endast 3 efterrätter. Vi orkade dock bara 2 st. Men starkt jobbat det efter all mat vi tryckt i oss.
Spelade spel ( som jag såklart vann i ) & hade en supermysig kväll =)
Mkt mätt & belåten, eller ja kanske lite fööör mätt men ändå trampade jag hem vid halv ett tiden för att sussa gott.

Idag har jag försökt plugga men det har gått trögt så det blir samma press imorrn som förra gången jag skulle skriva arbete. Men det löser sig nog. Det gick ju fint på förra uppgiften så =)
Har även vart & tränat Body Combat, haha jag var helt lost. Men det var kul, massa sparkar å slag å jag fnissade mig igenom passet men lyckades ändå svettas en massa. =) Blir nog att köra ngn mer gång!

Nu blir det att läsa klart boken så man är redo att skriva klart uppgiften imorrn!

/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0