Resorb

När jag började blogga så hade jag en lite regel.. Det var att icke skriva i fyllan. Just nu bryter jag denna regel,... :P
 Måste först få säga detta, att denna blogg var aldrig tänkt som en lättnandes dagbok, dvs en plats där ja kunde skriva om mina känslor om saker & ting. Nä, denna blogg var mer bara för att jag ska beskriva min vardag för er, vad som händer i mitt liv .Här och var kanske det slinker in ett par tankar eller så...

Vill bara dela med mig av en sak innan jag slocknar i min underbara säng.
Jag har fått en ny kompis, hon heter Lovisa. Hon är jävligt häftig på alla sätt och vis.
Jag har dock aldrig träffat en person som är en sämre cyklist än henne ;P
Jag vet inte vad jag ska säga för att beskriva situationen bättre, men  om jag säger så här : vi har vart ute kanske 4 ggr. 100% av ggrna har hon lyckats cykla av vägen. Ja det är Lovisa. Hon är för härlig men en usel cyklist =)

Har vart ute på Larrys ikväll igen, det var asskoj. Hm, den gången jag inte har kul??!! :)
När vi cyklade hem så stötte vi på polisen som hade förhör med nåra killar på Ålidhem.
Fy fan vad man vart påmind då om allt shit som kan hända en tjej som mig, eller dig!! Usch!
Nu var det nog fråga om en misshandel eller liknande men ändå. Har aldrig känt mig rädd i Skellefteå någonsin, men nu. Jag vet inte, tror typ att jag är superwoman men den dagen det händer mig...... Den dagen vill jag ej tänka på. Hur fortsätter man efter ngt sådant??

Nä nu vart jag alltför påmind om varför man ej bloggar när känslorna svallar.
Godnatt!

/Em

Kommentarer
Postat av: maria

funkar resorb egentligen? måste prova isf...

2006-09-24 @ 12:20:53
Postat av: Lbomb

resorb är tokvärt. testa det du, du känner skillnad!

2006-09-24 @ 15:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0