puuuh

Idag hade vi muntlig redovisning om Ungdomar i vardagens väv boken. Gick piss för mig men bra för gruppen. Ja svamlade :P
Hursomhelst så känns det riktigt najs. Första momentet avklarat och imorrn har vi introduktion SocialPsykologi jeeejj =)

Idag har jag haft typ en bakisdag, fast jag ej har vart bakis :P
Kom hem från skolan vid halv tolv, gjorde mig nå käk sen så hade jag tänkt skunka ner i min najsiga säng å sova en stund. Fastnade istället framför datorn och ja... Har i princip suttit här hela dagen. Laddad hem en massa serier från AJ för att ta mig in på nån värd hub efter att ha blivit bannad från Malå (Int för att den var så värd). Så nu har The Magster fixat in mig på Swe North & jag kan känna mig som en människa igen & börja ladda hem ännu mer....- så jag kan spendera ännu mer tid framför min älskade lilla laptop =)

Som sagt så är jag ju en riktig serienörd och för er som inte har koll på vilka serier jag ser tänkte jag lista upp ett gäng (listor är ju som ett återkommande tema bland andra bloggare - & jag vill ju inte gå mot strömmen :P ) .

*Beyond the Break

*Grey's anatomi

*Desperate Housewifes

*Jake in Progress

*Entourage
*Gilmore Girls
*OC
*One Tree Hill
*Prison Break
*Rome
*Related
*the Bedford Diaries
*Weeds
*Veronica Mars
*Whistler
*Hotel Babylon
(Kommande att se)
*
Jericho
*Psych


Okej, dessa är nu inte skrivna i npn typ av gillar bäst ordning men det är klart att man har ett par favvisar =)
Och jag har säkert glömt nån till skitserie.. men jag låter dem vara glömda.

/Em


Kommentarer
Postat av: Lbombmb

Ja nu är du allt en riktig serienörd. ;)

2006-09-29 @ 23:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0