NH

kvällen började väl lite segt men den tog sig allteftersom. Vi drog hem till Karin å festade loss till Zlatan & Boten Anna. Snacksade en massa chips med dipp å dansade i vardagsummet.
Sen så närmade sig kl tolv å jag upptäckte att det bara var jag å faddrarna kvar. Vi drack upp våra vinglas å jumpade cyklarna för att ta oss till NH på campus, ingen staden vända - får vänta till en annan helg.
Kul ute men Baloo-grillen var typ höjdpunkten!
Sängen lockade väldigt mkt å har sovit till tolv - skönt! 
Synd bara att man inte kan ha en äkta bakis-dag å måste plugga!!
Ska ta mig en promenad nu!

/Em

Kommentarer
Postat av: Lbomb

Jag ska komma och festa lös ner i centrum med dig! om ett par veckor kanske!

Men nu ska jag gå till shell! :) KORV!!! ;MMM

2006-09-05 @ 00:01:24
Postat av: eo

vare fest i helgen eller? fattade noll

2006-09-06 @ 17:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0