Mars

Tog mig idag en härlig promenad till strömpilen - hade ett mission att inhandla en fin present till en fin tjej! =)  Hittade ngt som jag hoppas kommer passa. Hon får dock vänta lite påden eftersom, Emeli alltid ute i sista minuten, postade den idag.
Hursomhelst, så tänkte jag att jag skulle passa på & köpa mig ett par schyssta strumpbyxor nu när det börjar gå mot kallare tider. Så gick in på Lindex, icket ont anande om vad komma skall. Gick ut från Lindex endast 477 :- fattigare. Okej ni kanske har fattat vid detta laget att det inte bara blev ett par strumpbyxor. Det vart 4 par - ja åså + en helt gudomligt snygg väska. Röd. =)
Kan verkligen inte hålla mig när shoppingtarmen sätter igång att suga. Men lika nöjd för det är väl jag. För kommer lätt att bli hetaste chicken på campus :P

Var & tränade idag, tränade aerobics på första gången på typ fem år??
Det var asskoj, men mitt knä tyckte inte att det var lika roligt. Det höll ihop men det envisades med att göra ont å nu visar det sig som en svullnad bara för att göra mig extra påmind om att Nej Emeli - inte än!

Skulle läsa min Ungdomar i vardagens väv ikväll, men Grey´s Anatomi och Veronica Mars var helt enkelt alldeles för intressanta! Hm, när ska man få den här skoldisciplinen???

Nu ska jag sova å drömma om.... ngt häftigt, typ drakar igen -det var en skoj dröm!

/Em


Kommentarer
Postat av: Anonym

den som väntar på nåt gott :-P Oh drakar det var inget mot min förlossningsdröm. Ouch! love M

2006-09-22 @ 13:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0