Hockeyfreakar

Tog bussen hem till Skellefteå kl kvart över två på torsdagen. Satt hela bussfärden å taggade för match =)
Steg in i den älskade, mkt väl besökta, ishallen kvart i sju (efter att ha snikat in fel väg och nästan kört över nå folk på kuppen). Väl där kunde jag inte hitta åt mina hockeypolare, vilket var lite trist men hittade åt en klasskompis som jag stod bredvid. & vilken match det blev. AIK spelade sjukt bra å LInköpng slappade i fösvarszonen. Många puckar studsade vår väg & det var helt galet spännande ända in i slutminuten. Seger kändes fantastisk!! 3-2 ,bra kämpat AIK =)
http://www.skellefteaaik.se/matcher_referat.asp?match=06-09-28

Spenderade följande dag på staden å shoppade en liten blus, sen gick jag till biblioteket för att läsa lite så man inte har kvar allt på måndag. Hoppas bara Adlibris kan få tummen ur å skicka mina böcker.
Åkte hem till farmor å farfar för en delikat middag, busade lite med kusin Simon och åt en smaskig tårta som bakexperten Ingela hade gjort =)
Åkte till isladan efter det för att se lite mer hockey, AIKs B-jun spelade mot Teg. Varför jag såg den matchen kan man ju fråga sig med tankte på att jag knappt visste vem nån spelare var. Men vill få ut en så stor dos av AIK innan jag åker tillbaka.

Mötte upp Annah på det där nya nattcafét (eller ja nya å nya), satt å snackade en massa strunt med henne. Rikigt mysigt där måste jag säga. Blir nog fler gånger. Timmarna flög förbi & plötsligt var det stängningsdags kl ett. Gav henne en skjuts hem.
Men efter lite inside info visste jag att sweet Tina skulle befinna sig på mitt old place Max, så jag drog förbi en sväng för att få insupa ännu mer girlieskvaller =)

Nu blir det korvmackor!

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0