flexibilitetens gränser

Så var man tillbaka i vardagen och Umeå.
Skellefteå var great, mysigt bröllop å Larrys med vännerna på fredagen var trevligt. & inte glömma home sweet home - MB!! När man åker in i Skellefteå känns det som att man aldrig varit ifrån. Tog en fika på Waynes med de söta vännerna, snackade lite stunt med Annah ett tag. Mös med katten en massa och hade bakisdagar med pappsen. Såg hockey såklart, Emil har ju börjat spela i Lejon  - inte riktigt lika spännande å se som då han spela i AIK ... -men han får ju glänsa iaf =)

Sitter i mitt mysiga, lilla rum å gör mina läxor - vem hade kunnat ana att den dagen skulle komma då Emeli skulle sitta å plugga kl nio på kvällen.
Jag har skittråkigt, boken som jag ska skriva om till på fredag var skittråkig - handlar om flexibilitet i arbetslivet. En avhandling är det dessutom så den var väldigt svår att läsa, iaf i början.
Undra hur detta ska gå???

Längtar till helgen, hoppas på att hinna träffa L & P en sväng när de är ner.
På lördag ska vi ha typ klassfest, eller endel av oss ska iaf käka tacos å festa & jag hoppas denna helg på att ta mig ner på stan för en utesväng där!! =)

Ha kommit igång nu bra med träningen och idag var det riktigt skoj - körde att basic step-pass, å svetten rann =) Det var skoj!!

Nu tillbaka till pluggningen!

/Em

Kommentarer
Postat av: Lbomb

Du fårla ordbajsa boken så löser det sig nog. Du fix it easy!
Nu ska jag läsa Drotner den största ordbajsaren i världen, kommunikation yea right!
Jo söt, vi kommer inte förrän nästa helg, om jag inte jobbar vill säga, hope not. vill ju så gärna kolla in hur du bor. Och äta god mat.

be cool stay in school!

2006-09-13 @ 21:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0