cykelpaj

Jasi dagarna går fort!!
Börjar komma in i rutinerna, skola, äta, plugga, träna, äta.... Var en massa år sedan man hade sådana rutiner. Det känns skönt. Trivs bra här. Utbildningen är fortfarande flummig, knepig men grymt intressant.
Saknar my hometown massa stunder, som ikväll. Då var det bra att springa sig fullständigt, svettigt, jäkla slut på löpbandet - på mitt 2a hem. Iksu.

http://www.flott.se/main.htm
Hade stora förhoppingar om att jag skulle hitta the One, gick in på Flott med ett förväntansfullt leende. Men var tvungen att lämna butiken nedslagen. Cheap Monday var inte för mig. Synd!
http://se.zoovillage.com/store/brand.asp?BrandID=265&CategoryID=2|0&SortBy=4

Min cykel krånglar - det är inte bra. Skulle träna TC(team-cykling) men hann inte i tid pga detta missöde. Bakhjulet ville helt enkelt inte rulla - får titta på det imorrn i dagsljuset. Hoppas det löser sig.
Fast jag skulle iofs vilja ha en ny cykel - får kanske helt enkelt köpa mig en! Får se =)

Nu blir det nog sängen. Föreläsning imorrn - skönt efter alla seminarier.
Btw så gick dem muntliga redovisningen som vi hade idag om boken helt ok - hoppas jag iaf!!

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0