samtal från England



Samtal från England kom helt överraskande för en vecka sedan. Bitterljuva minnen har levt kvar i mina tankar. Vad som varit, vad som är och vad som ska komma. Insåg inte hur mycket jag saknar henne förrän samtalet. Allt vi haft, allt hon lärt mig, allt jag lärt henne och allt vi lärt oss tillsammans.
Tiden med henne var tiden med flest gråt, flest skratt, flest krossade hjärtan, flest fester, flest sena filmkvällar, flest analyser om livet.. Hon har det bra, mår bra och det är huvudsaken. Och det gör jag med =)
England lämnade hon för att söka sig till varmare klimat - Barcelona! Lite halvavis sådär!!


Kommentarer
Postat av: Lbomb

fin bild. speglar en fin vänskap.

2006-10-10 @ 15:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0