monopol

Fredagen spenderades på Tomtebo, hos Emma. Förfest med ölspel och dans och de vanliga tjejsnacken =) Vidare ut på e-puben där det dansades en massa.
Hemgången, vart bokstavligt talat jagad av en kille - han hade fått för sig att vi skulle följas till Ålidhem, vilket jag tyckte var dumt eftesom jag cyklade och han gick, så när jag försökte cykla iväg tar han tag i min pakethållare & springer efter mig, så jag blir tvungen att skrika åt han att sluta! Helknasigt!! Fyllemänniskor  ;P

jag å lovisa pussmunn
Lovisa och jag

Mådde som man förtjänade på under lördagen.
Cyklade iväg till Mattias, en i klassen, för en kväll med monopol. Det spelet är för övrigt hur skoj som helst!! Lyckades hanka mig fram med mina hotell på dom gula gatorna. Lite fuskandes var det väl från alla, men värst var Mattias, kan ha å göra med alkoholhalten i blodet.....

Sen tog Magnus med oss till en fest på Pedagog, där vi dansade och.... jaa se bild nedan... =)

viktor och magnus sminkade

Magnus och Viktor


Nu One Tree Hill!


/Em




Kommentarer
Postat av: Lbomb

åhå så söta töser!

2006-10-23 @ 09:12:21
Postat av: m

åh vad kul o se dina umevänner! ooh lala vilka snyggingar! :-P

2006-10-23 @ 23:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0