hostning

Vaknade lördagsmorgonen med sjukt ont i halsen. Pallrade mig upp ur sängen för att kontrollera the damage en förkylning kan göra på en kropp. Men förutom halsont, lite snuva och trötthet var jag ok. bestämde mig dock ganska snabbt för att stanna i Skellefteå å låta mamsen ta hand om mig. Är ju välldans mysigt.
Träffade Annah på stan för en given sushi lunch sen begav vi oss upp till ladan, dock ingen seger denna gång mot Frölunda trots kämparinsatser av hela AIK. Synd, för AIK spelade mkt bra hockey och var det bättre laget på plan.

Söndagen kom och förkylningen hade slagit ut på stort, hatar att vara sjuk. Inte ens köpes-pizza kunde pigga upp mig. Det var bara mina halstabletter som var ngt att ha den dagen.

Måndag tillbaka till Umeå - friskare!
Tisdag snuva det enda som återstår av gången sjukdom. Har pluggat idag. Psykologisk Socialpsykologi. Måste säga att det var riktigt knepigt - fattade typ inte vad jag läste & frågorna till var svåra å luddiga. Men det klarnar nog i morgondagens ljus.

Nu ska jag sova med regnet som ljudligt sällskap.
/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0