dagar som denna

Som student lever man ett relativt rutinmässigt liv. Sova, äta, skola, äta, serier, träna, äta, serier osv.....
Vissa dagar är värre än andra. Du vaknar gör dig klar för att ta dig till skolan, väl ute vid cykeln får du inte upp låset så du får gå till skolan. Inklampandes en kvart försent till föreläsningen, owell - no biggie! Sen så sitter du å försöker koncentrera dig på vad den oerhört tråkiga läraren säger om det oerhört tråkiga ämnet han föreläser om. Allt man kan tänka resten av dagen är - vad fan går jag den här linjen för, vilken j*vla nytta har jag av detta i arbetslivet sen??!!

Sen kommer en ny dag, du stiger upp en timma innan skolan, du duschar, väljer kläder, käkar frukost osv... Du kommer till skolan åså står hon där framme, underbart intressanta Åsa, som gör det helvärt att lyssna på varje ord hon säger - och allt är glasklart!! =)



Testade på en ny träningsform idag - Afro Power Dance - lika skoj som det låter =)
Man slängde med huvudet, viftade på rumpan och stampade med fötterna till trummusik. Riktigt skoj, ett par till såna träningar och jag kommer kunna skaka rumpan bättre än de flesta :P

chips
Just ja, hade över lite klasskompisar, spelade lite poker - kul!! Jag visade såklart vart skåpet ska stå genom att kicka as :P


/Em


Kommentarer
Postat av: LBomb

Afro Power dance, låter helt crasy. Spännande.
Poker klart du måste visa vart skåpet ska stå. =) Grymanders!

2006-10-12 @ 09:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0