besöket

Som väntat har denna helg bestått av mestadels shopping, mat och slappning. Fick finbesök av Annah i fredags då vi spenderade dagen med att shoppa loss på HM (såklart). Slutkörda tjejer begav oss "hem" till Ålidhem för käk och tv-kväll! Kebabtallrik, hamburgare och ett antal arraksbollar och cola-light senare var vi mätta och belåtna och somnade utan besvär.
Lördagen mer shopping, eller ja, inte för min del då jag hade stått för den mesta under fredagen.... Sen var det buffén på Droskan som väntade http://www.droskan.se/index_1024.html .

Hem till Ålidhem för inhandling av mer godis och mer läsk, sen bänkade vi oss för att se the Notebook (jag för andra gången). Sjukt bra kärleksfilm och en riktig snyftare http://www.imdb.com/title/tt0332280/


Skön lugn helg + att jag sett den bästa reklamen på länge - Delicato reklamen "garanterat fullkornsfri" :P

Har just sett s3e4 av Grey's anatomy - den serien kickar verkligen!! Galet bra!
dr Karev
Dr Bailey & dr Karev


/Em


Kommentarer
Postat av: Lbomb

Åh the notebook. jag älskar den filmen, the love movie genom tiderna. alla som inte sett den msåte se den, och vi som har sett den kan bara förstå se den!

Vilken mysig helg! åh..

2006-10-15 @ 20:51:47
Postat av: maria

ah vilken superhelg! härligt uppladdad för ny vecka då!? nu ska jag också bänka mig i soffan med en skål glass :-P yummi!

2006-10-15 @ 21:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0