matematik

Okej, mitt svagaste ämne under alla mina år i skolan har varit matte! Jag har inte den rätta förståelsen för alla dessa siffror och formler. Jag kan lära mig hur man ska göra, men inte varför, och det logiska tänkandet är som bortblåst direkt jag kommer i kontakt med några siffror som inte har med mitt bankkonto att göra (okej det där var väl kanske en lögn - har inte koll på det heller).
Nu har vi kommit in i en momentdel som heter Metod. Som jag har sagt nu ett antal gånger - det är skit!!
Har tre veckors verklig utmaning framför mig - och jag ser inte fram emot det eller tentan! Fy fasiken!!

Helgen i Skellefte var najs! Det bjöds på vinst för AIK och vinst för mig. Det bjöds på fest både fredag och lördag i mycket goda vänners sällskap.
Mitt konto innehar tyvärr inte riktigt i den summa jag skulle vilja, men får lära mig att hålla i slantarna en annan månad. För snart vankas det Anna Ternheim och en efterlängtad sittning! =)

Pesto är kungligt!

/Em

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Usch matematik är inte min sak

2006-11-08 @ 16:43:03
URL: http://angelicca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0