hemska väder

OoooOOOOoo snart åker L till Karibs, helt sjukt avis! Där kommer hon att trippa runt i high heals, söta klänningar, vinna ett par tours och va helt fab!! Aja, en dag....

Mina sena kvällar gjorde sig grymt påmind idag, vaknade kl halv tio och va helt död, föreläsningen med Ivar är ju inte heller det mest intressanta man kan ägna sig åt. Uthärdade dock dom två timmar han babblade på utan att nicka till.
Sen ett riktigt trevligt besök på Ume universitet, Gudrun Schyman, trippade in i föreläsningssalen. Stannade kvar för en grymt intressant föreläsning om jämställdhet. Då mina vänner vaknade man till liv. Väldigt duktig talare är hon och ämnet var ju inte fel! =)

I veckan blir det mestdadels plugg, på tisdag är det tentadags. Om bara ämnet kunde va lite j*vla intressant skulle jag va mer "taggad" på att sätta igång. Tur man pluggar i gott sällskap på ett mysigt café iaf.

Nu ska jag isäng, drömma varma drömmar, paraplydrinkar och ljumma kvällsvindar =)

Kommentarer
Postat av: m

ooh, gudrun vill jag också höra! tänk vad man kan bli inspirerad ibland :-D lycka till med tenta-p nu, love from lnkpg

2006-11-22 @ 13:09:34
Postat av: Lbomb

Åhh yea,nu är jag här. vansinnigt vackert och lyxigt!

2006-11-25 @ 13:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0