efterveckan

Helgen var ball. Tentavinet smakade gott.
Nu är man dock tillbaka in i vardagen och inslängd i pluggandets värld. Momentet:  Metod!  Extrem j*vla trist!! Fattar varför det ingår i kursen men vill helst bara slippa ifrån den.

Är tre dagar in i sockerstoppet och än så länge känns det ok, en klok kvinna sa till mig att efter 21 dagar har kroppen renats och suget slutat - hoppas att det stämmer.

Åker mest troligt hem imorgon. Hem till en mamma som fyllt år, hem till efterlängtade vänner och hem till ett hockylag som försummats =)

Nu är det middag och dags för mitt tredje intag av chili con carne denna vecka^^ - även om det är min favvisrätt så måste jag medge att magen börjar göra sig påmind om alla bönor =)

/Em

Kommentarer
Postat av: Andreas

Nice Em att du har börjat skriva mer

2006-11-01 @ 19:09:00
Postat av: m

haha, vi håller också på att beta av en alltför stor sats chili con carne ;-) hihi

2006-11-01 @ 22:13:46
Postat av: lbomb

Åhå sköna små fisar!

2006-11-03 @ 10:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0