Valborgs

Jag tänkte berätta lite om min supertrevliga Valborgsmässoafton.....
Dagen började kl 3 med brännboll på anderstorp... Jag, Hasse, Annah, Palle, Johnsson, Hanna, Jessica, Östgård, Jonas, AJ, Maria, Johannes... hoppas jag fick med alla nu ;D

Hamnade ju i det bästa laget så klart men av nån outgrundlig anledning så förlorade jag... Men det gjorde inte så mkt... Solen sken å jag var ju oerhört läcker i mina solbrillor så ingen större förlust! Jag, hasse, annah drog hem på MB för att duscha å göra oss snygga inför kvällen...

Kl sex, typ, kanske liiite över sex, tog vi oss iaf til Palle där grillarna var tända å redo att flippa kött på...
Kvällen fortsatte med grillning, skitsnack å ett parti kubb....
Jag var ju kanske bäst på kubbet =) Fick dock besök av nåra småtjejer som ville vara med å spela å det hela urartade väll litegrann i fosm av "Jonas är retard" Mikael är sämst" owell det va nice ändå... Hade dock hunnit bli lite kallt så fingrarna var typ isbitar... Men trevligt ändå...

Festen fortsatte å drickandet med... begav oss senare på kvällen till Östgårds place å fortsatte med lite mer skitsnack, lite poker, ett å annat gräl ett å annat.. haha... äsch jag vet inte ... Jävligt skoj! Kom väll hem typ halv fyra eller nått!
Riktigt bakis igår men det var det värt... Tror det var Östgårds shot med sprit å Habanero tabasco som gjorde susen.....

Idag, vart riktigt duktig.. tvättat farsans bil.. åkt med sopor till insamlingen.. suttit ute å njutt av solen.... Ska fixa mig lite käk nu sen är det jobb som gäller!

PiiIz / em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0