Hollywood nästa

Nu har jag uppdaterat med lite bilder från fester här på vårkvisten.. kika in å glöm inte att spana in mig i min supersnygga klänning köpt i Luleå....
http://Emeli.fotogalleriet.se/

Nåväl i helgen började vi alltså filma "en bit utav ondska". AJ står för det trevliga*fniss* manuset medans jag är trogen kameraman,  eller kvinna då så klart, det har iaf vart hur kul som helst. Tina som har huvudrollen var väll mindre road å försökte sälja bort sin roll till mig men jag är nog den sämsta skådisen i världen skulle jag tro. Fast det får vi ju iofs reda på med tanke på att jag vid nått sällsynt tillfälle måste framför kameran åxå som en liten biskådis - Emma! Grymt! Hur som helst så fick vi oss många skratt både under lördag å söndag.... Fast iofs så var Jonas inte så jävla het skådis, till å med hans gång såg tillgjort ut!!
Hoppas nu filmen blir bra å att jag håller måttet som kamerakvinna =)

Annars var det jobb som gällde, sålde rätt bra på lördagen så var väl hyfsat slut när man skulle upp å fixa fika på sängen till mammsen på morsdag...

Har börjat packa ner mina grejer inför flytten, vill verkligen att det bara ska vara klart... Dom stora grejerna iaf... Längtar mest till på fredag då kan jag kila ut på stan å köpa shit å inreda lite najsigt!!

Har spelat lite cashgame två dagar i rad nu å efter bägge ggrna så sa jag aldrig mer... men det vet jag ju att det kommer att bli.... kanske måste träna lite på UK betting, är alldeles för dålig på cash!! Turneringar kan jag iaf vinna nån sådär =)

Nu ska jag hitta sängen för att stiga upp tidigt å måla ett soffbord!! =)

/em

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag är en hejare på skådespela!!

Bara för dina påhopp nu så kommer THE CLAW att vara ondare än någonsin!

2006-06-01 @ 07:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0