Hemkomst

Aouch, känns som att jag har slappat till på skrivandet.... Var ett tag sen.. Var ska man börja då...
Jo, för en vecka sedan kom min super polare Jonas hem från Thailand (alldeles för brun )  Så festen var rätt given i helgen.. Jonas fyllde år i torsdags å jag i fredags! Så vi slog oss ihopa alla på lördagen för partajj. Var först hos sara sen hos Johanna sen drog vi till Mats place å sen vart det Station... Riktigt rolig kväll!!

Har spelat en massa poker på sistone, var med i en turnering hos Hasse men det gick jävligt kasst så det pratar vi inte om.... Sen så spelade vi lite i söndags å det gick som förutspått =9 Jag tvåa å Maggan etta hhaa =) Fast hade ju såklart siktet inställt på vinst!  Men men.....

hade saft kalas på min födelsedag.... Morsan hade hjälpt till å baka å sen kom, Hasse, Annah, Tina, Anders, Kine, Johanna, Peter, Palle å Lisa... special guest starring Lina å Pål.... Trevlig kväll med alldeles för mkt godsaker =)
Fick en lite grill så nu är jag laddad för en massa grillande i sommar... Då vet ni alla vad som händer =)

Lön igår så nu är det stan som gäller.. Ska köpa mig ett par skor =)

/Em


Kommentarer
Postat av: LBomb

Hörru, vi var ju faktiskt också på kalas. Sicken en att glömma oss. Fy skäms! :) L 0 P

2006-05-16 @ 21:34:12
URL: http://www.linabomb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0