Nytt ställe

Jo så här ligger det til mina vänner.. Jag har flyttat & har ej medtagit ngn dator.... (för min är kass) så det blir inte så mkt datorerande för min del... men det är lungan det är ju trots allt sommar!! =)
Funderar dock på att köpa mig en laptop, skulle vara rätt sweet... ska kika runt litegranna!

Vad händer då??!
Inte så värst mkt, var på födelsedags fest i lördags... Skulle ta det lugnt å bara drick alite vin men det var ju bara en sån himla härlig fest (tack Lina å Pål) , med mkt sprit å snygga grabbar å härliga partytjejer!! Så jag vart som taggad iaf! Så vi drog ut på station å shakade loss till Eminems Shake that as eller varen nu heter =)  Skandalen stod lilla Lina frö när hon först cyklade omkull å skrapa knäet å sen ramla över ett cykelställ å fick den fetaste bulan i pannan =) Å sen skyllde hon allt på stackars Camailla, haha hur kul som heslt( ja det vart ju inga hjärnskakningar)  KOm väl hem vid två sen var det bara att pallra sig upp å jobba vid åtta, det var ju mindre kul men man är väll ung =)

Har kommit på vad jag ska pyssla på med på somrarna.. Spela golf, fatta så skoj det är!! Dock lite väl mkt mygg å när man inte har myggmedel med sig så är det lite halvjobbigt! Var iaf å spelade ikväll med Palle å Bohman å Kalle! Jag måste bara bli bra först!! Jag är int så jävla het måste jag faktiskt erkänna men det är ju trots allt bara 1a gången jag spelar så... Ska försöka få med mig brorsan å lira lite så får han lära mig lite knep! Sen så måste jag ju iaf blir så pass bra att jag kan slå Boman!! Kan ju inte vara så svårt iofs?!
Inge beach ännu men det kommer väl det med, vi brukar ju inte direkt vara sena till att tagga igång ett par matcher!!

Mitt inne i fotbolls Vm, å för er som har sett mig i tidningen - Det är bordet som speglar sig, INTE mitt mellan mina ben!!!! Å förresten, hur svårt kan det vara att skriva E M E L I  ...... när jag till och med stavar det åt karl!!!???

Sitter å datanördar hos Hasse å Annah.. dom andra spelar poker, ska inte såga hur det gick för mig för det är väll hyfsat uppenbart! Owell spelade helt ok iaf! Fasen va skoj det är med poker, turneringar! Det är bara synd att gänget  är så himla inne på att spela cash game å jag är s ä m s t  på det!! Ska träna lite sen när jag kommer online igen =)

Midsommar på fredag!!

Brännboll på torpet vid ett-två!
Fest hos mig på Morö Backe .... Jag är taggad, detta blir faktiskt 1a gången jag festar nyår.. aaagh... midsommar såklart!!! Blir nog ball.. Ska dricka en massa strawberry daquiris!! Å äta en massa goda pajer!! =)

Förresten, trivs välldans bra i mitt nya ställe, men känner mig lite lonely bara!! Måste skaffa fler vänner =)
Nu verkar det som om dom räknar pengar där inne i köket, ska hem å sova jag menar kl är ju bara kvart i fem ^^

Over and out!!
/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0