Midsommar

Sitter hos Hasse & Annah å har lirat lite poker, det gick ej så bra så nu försöker jag mig på en 1 pundare på internet istället..... Försöka återfå lite självförtroende eller någe =) 

Har haft en trevlig helg måste jag säga.... I fredags firade vi midsommar hemma hos mig på MB, en massa mat en massa sprit å en massa goda vänner... Kan det bli bättre??!  Startade vid fem tiden med knytkalas så det vart en välldans massa gott käk. Sen så hade LP gjort en tipsrunda som var ritkigt rolig även om vi inte alltid var överens om svaren på frågorna =)
Sen så styrde Dave upp en låt-lek å senare under kvällen plockades sånghäftet fram med diverse sommarvisor och snaps visor å det vart hög volym på allet!!
Egenskapsleken hann vi till och med med så vad var klockan..kanske halv fyra när de siste tappre rullade hemåt!! Mitt första midsommarfirande med gänget vart extremt lyckat.. endast en person var saknad... Jojje, nu får du ta & pallra dig opp =)

Idag har vart mkt mysigt.. M hade ställt til med saftkalas(eller ska jag säga buffé kalas kanske) i stensjön så vi drog ut tidigt ut på landet för att äta en riklig måltid, spela lite kubb å bara snacka lite skit =)
Underbar dag å å vädret var ju topp!! Så allt var najs!!

Imorrn blir det hänga ut på stan med girlsen, kanske shoppa ngt fint =)

Nu lite mer poker =)

/Em

midsommarbuffé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0