Inflyttningen

I torsdags var det alltså dags för den stora flytten =)  allt gick rätt så smidigt... Skruvade, mekade, packade upp.. bar lådor... Haha hade typ träningsvärk i vaderna dagen efter... Så vältränad är jag =)
allt gick iaf smidigt å bra å fort framför allt... Lghtn är inte riktigt klar, saknas lite gardiner å pynt saker men den är ljus å fin & trivs toppen redan =)

Eftersom man måste ta vara på de helger man är ledig så hade jag in inflyttningfesten redan igår! Riktigt trevlig kväll som innehäll det mesta = Massa skratt, tårar, hångel i köket, en å annan lapdance, slagsmål & en massa alkohol i alla former!!

Stressade runt på stan igår för att hinna köpa lite gardiner å nån matta & kom inte hem förrns vid sex tiden på kvällen... Hade ätit en gratis korv åp Coop å en 5as korv på maxi å hade tänkt käka middag när jag kom hem men den föll i glömska när jag kom fram till att jag endast hade en timma på mig att dammsuga, stöka undan, duscha, fixa frillan å fejjan, innan gästerna skulle anlända!

Men allt gick vägen , snacksen fixade jag snabbt till å festen var igång vi sju tiden!! Akoholen rann ner kvickt för alla å diskussionerna var heta kvällen igenom.. Lite schysst musik å dansgolvet kom igång på vardagsrumsgolvet!

Gick in mot stan vid halv tolv kanske?! Kilade in på max å åt en ham inna det var dags för S8!! Jag å Lina ägde stället rakt igenom å dangolvet rockades hårt =) Helkul kväll!! Kan ju iofs inte bli dålig i sånt sällskap =)

Idag har jag vart hyfsat seg... Har ju börjat bli lite bakis på gamla dagar!! Är hemma på MB å har snyltat lite middag å känner doft av mammsens kladdis så jag måste nog kila ner å ta mig en bit!

Snart kommer dom hem, kan inte längta mer!!

/Em

Kommentarer
Postat av: Lbomb

Vilken hejdundrans fest det blev! Kalas kul!

2006-06-08 @ 13:25:45
Postat av: Lbomb

Hallå du måste uppdatera mera!! Varje dag minst. flera gånger!

Peace

2006-06-13 @ 14:01:03
URL: http://www.linabomb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0