Fixar

Lite seg dag idag... Väntar som mest på att klockan ska närma sig sex så man kan sätta igång å sprätta en öl... Festivalen börjar idag.
Är hemma på MB å skulle betala lite räkningar, gick hit å allt men när jag satt emig å skulle börja kom jag på att jag glömt en av räkningarna i lägenhete - typiskt!!
men det är ju aldrig fel med en liten promm + att spana in om det finns några läckeheter i kylsåpet =)

Nu har Emils dator kommit hem från rep iaf... Men allt som jag hade på datorn är borta.. hyfsat störigt. Alla bilder jag hade lagt in, alla länkar man hade sparat., alla serier man laddat hem....Jaja sånt som händer.

Funderar lite över klädvalet ikväll???  Vill hemskt gärna ha klänning men det kanske blir lite kallt senare under kvällen å jag hatar att frysa... Köpte en ny klänning igår som jag är sugen på att ha! Men kanske sparar den till morgondagen för personalfesten.. o well vilka problem man har ;D

på fredag blir det Lena för fulla muggar... Riktigt laddad för det =)

/Em


Kommentarer
Postat av: Lbomb

Åhh ta klänningen. Den var ju så söt. Sommarsöt och dessutom ska värmeböljan dra in nu. Perfekt!

På fre rusar jag freshast in i lägenheten och kräven en drink. Vi ses då vid halv sju snåret! JAO!

2006-06-29 @ 00:00:36
URL: http://www.linabomb.blogspot.com
Postat av: A.J

ehm, fyllefrossan här men jag håller med föregående talare till punkt å pricka, hm vänta jag ska bara läsa igenom det igen :o

2006-06-29 @ 01:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0