vanliga onsdag

Tjejfesten vart lyckad! Drinkarna var goda å även om jag inte vann pokern så var det mkt trevligt. Tina lyckades knipa åt sig segerplatsen med mig som god tvåa.
emeli & tina

pokerspel
Det var mkt seriösa tjejer ( ja åså Pär då förstås ) som spelade om hela tjugo kr!!
Sen var det utgång på S8 som gällde. Mkt lyckad kväll - som vanligt iofs!!

Har tackat ja till min utbildning i Umeå nu, så nu är jag på lägenhetsjakt!! Inte lätt att hitta en ok lägenhet vill jag lova!! Vill verkligen inte bo i korridorsrum men det är i princip vad som finns ledigt!! Men jag behöver då inte stressa för jag har fått erbjudande av flera om soffplats där i början. Å det är ju skönt att veta ifall det skulle total-skita sig!! 
Var å lånade en sociologi bok på bibblan - endast 601 sidor lång. Men jag tänkte jag skulle kika igenom den litegrann. Ska välja inriktning väldigt snart. Antingen sociologi eller socialpsykologi! Lutar mot det först nämnda men jag vet inte rikigt!

Igår sade vi adjö till sweet Maria, det var tugnt, tårarna var nära! Känns ju som att hon nyss kom upp! Har inte alls hunnit med allt man planerade i vinterns mörker när allt man kunde tänka på var den kommande sommaren. Men återseendet är förhoppningsvis inte alltför långt borta!!

Nu ska man iväg å göra ett litet gästspel i Piteå!
Imorgon blir det Tomas Ledin för fulla muggar!

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0