Tomas

Lördagen började j*vligt segt!! Steg inte upp förrns två på dagen efter nattens jobbande. Kom inte hem förrän kl halv sju på fredag natten. Därav den långa sovmorgonen, men det var skönt - jag gillar att sussa!
Nåväl, drog hem på MB för att chilla bara, såg film - soldaten Kelly. En lagom intelligens befriande, fjantig film med Hilary Duff! Men den var bra!! Gillar såna filmer. Fjantiga, töntiga, romantiska å roliga!

Sen åkte jag hem till Jojje där det bjöds på kyckling sallad - kan det bli bättre... Jo vänta...

Sen åkte jag å Lina iväg för att plocka upp Madde i byske, sen var det raka spåret till Piteå. Vi hade utnämt kvällen till en svulllar kväll så vi drog oss snabbt till Langos ståndet å köpte två st som vi splittade på.....
Men sen började vi känna av festivalstämningen å beslöt oss för att ställa oss & invänta mr Tomas. Fick en toppen plats längst fram å han levererade riktigt bra! Bjöd på show i hela två timmar, and he still got IT =)  Det var värt varenda kr vi payade. Å vi sjöng glatt med i låtarna - kanske inte lika mkt om miss T! Men hursomhelst, som jag brukar säga, en mkt lyckad kväll ;)
Sen fortsatte vi svullningen med en pad thai ( utan jordnötter såklart ) å vårrullar - mums! Å avslutade det hela med chokladmunkar!!

På väg hem hann vi till å med bli halv hjältar - ringde polisen å anmälde en eventuell rattfyllerist!! Hela historien orkar jag inte berätta men det var iaf väldigt charlies angels spännande!! Vi hade kunnat klassas som stalkers hehe....

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0