sushikväll

Nu är man ordentligt svullad.. Är hos Lina å har tryckt sushi - i princip hur gott som helst. Åt säkert tjugo bitar muuuums!!
Sen drog vi på obs å inhandlade så vi kunde göra oss en ordentlig laddning marrängsvisch.. Va kan ni tänka er... det har man inte ätit sen.. ja jag vet inte när. För min del var det förmodligen i mina yngre dagar, på den tiden man fortfarande firade nyårs med familjen. & då vart det marängsvisch när det var karlarnas tur att laga maten. Hursomhelst så var det smarro.
Såg Jarhead, helt ok film om amerikanska soldater, typ som man tror att dom är.....

Nu, måste hitta mig en lägenhet!!! Har sagt upp min älskade lght i stan nu. Så no turning back haha nä men jag är som taggad för Umeå =) Typ iaf ;D

/Em

Kommentarer
Postat av: Lbomb

I love sushi!

2006-08-02 @ 00:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0