Suris

Nä jag är ingen suris... däremot var det dags för sommarens 1a (å kanske sista) surströmming igår. Jag å flickorna, L & J bänkade oss hos på torpet med en massa surströmming å Chapel Hills lådvin - mums.
Flickorna smarrade på men jag höll mig till vegetariskt - ingen surströmmare kanske! Men det var gott ändå!! Satt å surrade en massa om framtiden åså... Blir det Umeå lr???

Sen gick vi vidare till Östgårds place! Där var det full rulle vill jag lova! Ack så roligt man kan ha med Bojsen! Å ack så fulla alla var tihi - så det ska var!! Fortfarande semester!!

Kom väl hem vid sju snåret på morgonen - halvsent! Efter att ha käkat riktigt smarrig korv på Shell !!!
Seg idag.. Är hemma på MB å laddar batterierna litegrann!

Ska gå ner å käka lite hallonsorbét nu - smarro !!! =)

Tjejfest på onsdag!!!

Ciao bellos!!
/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0