räkans tjej

Jahapp..... Nu har man återhämtat sig så pass efter lördagen att man orkar med kvällens bravader!
Det som står på dagordningen är en kaffe på waynes vid två sen bara hem å förbereda allt inför kvällen!! Tjejkväll hemma hos mig, drinkar, poker å jag hoppas på en massa skvaller - så som bara tjejer kan skvallra =)

Var ut en sväng till båtmuseet igår för att trycka en härlig räkmacka med extra majjo såklart =)  Mysigt värre där ute!! Sen drog vi hem på MB å hämtade upp lite tennisbollar för att ge Nelly-bomb ngt roligt med!! Vi kastede å hon kutade.. En helt slutkörd N damp ner på en filt hemma hos mig medan vi såg en film - light .... någonting med Demi! Den var bra!! Jag var rädd - som vanligt när jag ser hemskisar!!

Kunde ha vart lite bättre väder tycker jag, hade planerat att infinna mig på favvis solstället nere vid älven men det får bli en annan dag!!

Ses på S8 då!!
/ EM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0