Lata dagar

Äntligen!!! Semestern är här å den kunde inte ha kommit lägligare, fy va less jag var därpå slutet!! Å gud så skönt det är att vara ledig! har dock inte riktigt varvat ner ännu, tar nog et tag innan man vänje sig =) men skönt är det!!!

Prommisen upp på morö backe var skön.. måste börja röra lite på fläsket nu när man inte kutar omkring på jobbet å bränner där!  
I lördags var det partaj hos Lina å Pål.. Madde å Lina hade styrt upp en riktigt trevlig kväll, med tipsrunda å ballonglek (fast den lyckades jag smita ifrån) å en massa alkohol! Alla var där å det var hur skoj som helst!! Firade ju att jag gått på semester!!! Sen ut på station! Dansade loss å hade hur skoj som helst med en nyfunnen vän å den gamla trogna!!

Ikväll blir det motorcykel - gaaah sa till Jojjan att jag inte blir nervi för sånt men pirret börjar komma =) Nåväl det blir nog skoj!!

Idag kom högskolebeskedet!! Hmm säger jag bara! ^^


Saknar henne, vänskapen som vi hade kommer ej bli som förr! 

/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0