Boviken

ÅÅÅÅå vilken härlig dag det har var idag.... For med morsan å Emils tjej till boviken å har legat där å glassat i solen.... I princip hur härligt som helst!! Badade (eller rättare sagt doppade) mig massa ggr, fast det var inte särskilt varmt i vattnet!! Ytvattnet var skönt, men man förfrös typ fossingarna + att det är alldeles för långgrunt i bovvan.

Det har ju hunnit med å vara festival nu åxå, så det vart en tre-dagars för min del!! onsdag- grillfest hos törnen sen så vart det festivalområdet. hade riktigt skoj å vart rejält på lyset å det var lyckat!!

På torsdagen var det personalfest, så vi träffades ett par stycken hemma hos mig å det var trevligt, speciellt att sweet TK var med å festade till, sen så vart det tipsrunda vid manhemskajen. Sen så, hör å häpna, öppnade Jocke dörrarna till sin lägenehet å vi gick dit å festade lite till innan det var dags att käka middag inne i stan. Åt smarrig kyckling på Balzac å gick vidare in på området, ja de flesta av oss iaf ;D

Sen var det bara att rycka upp sig igen för fest på fredagen, styrde upp en förfest hemma hos mig å som vanligt kom det fler än väntat... Vi var väl kanske 20 pers ungeför som flanerade runt i lägenheten å vart fulla helt enkelt. hade ju tänkt se Lena, men vem vill gå ut redan halv nio???!!! Alldeles för tdigt, synd att jag missade henne men det är sånt som händer..... Helkul kväll iaf med mycket pissöl å härliga pratstunder.....

Ikväll blir det öl på Östgårds balkong med A¨J å Jonas... Blir nog riktigt trevlig!
Ska gå ut å njuta av min kärleksbok å solen på altanen en stund!

Ses på stan!
/Em

festival - fredagen

Kommentarer
Postat av: Lbomb

JOjje kom på tis! Då måste det blir mys eller hur!

2006-07-08 @ 11:34:38
URL: http://www.linabomb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0