snabbvisit

Hade kollat fel på när AIKs nästa hemmamatch var, tog då därför bilen och körde hem till Skellefteå i lördags. AIK-Modo, en match jag längtat efter att se...
Det var spännande, men tyvärr ingen vinst. Ett poäng knep dom iaf!
Najs att va hemma men måste åka tillbaka till Ume om ca 8 timmar, för att gå på två lektioner innan jullovet!

Utgång på Ballen, var trevligt, men gillar nog S8 bättre, jag är ju en dancer-girl lioXom =)
Kvällens höjdpunkt var när Jonas skulle fixa Per Helmerssons autograf  till mig på max- trots att jag ej ville ha den :P  Vet inte vem det vart mest pinsamt för mig eller Helmersson ;D
Idag, har vart en bakis-dag då jag ej somnade förrns vid typ åtta imorse....
Ska försöka få mig lite sömn innan det är dags att bege sig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0