motivation=noll

"Jullovet" som jag har tagit börjar kännas en aning panikartad - det tiosidiga arbetet som ska in om  drygt två verkor är ej påbörjat. Motivationen till att börja finns verkligen inte där. Trots ämnet så kan jag ej ta mig för att sätta mig ner med mina böcker och börja läsa.

Har träffat en söt pepparkaka idag, lika söt som alltid! Hon stod fraömför mig, helt olik sig men ändå still the same.
Minnen från sweet thai dök upp, när bilder kom fram! Vill dit igen. Först Vegas och New York dock! Pengar ska sparas.
Tror hon kommer tagga igång mig på lite kvalitetspluggning på Bibblan. Kan behövas!

Helgen var najs, tre födelsedagskalas hann jag med. Fredagen en gammal vän, vin och Minttu intogs. Lördagsdagen var det saftkalas, den söta har fyllt ett år, ett år, kan ni fatta, det känns som igår jag besökte BB.
Sen var det att svida om till ett litet vuxenkalas, riktigt skoj fest, mycket folk och mycket bål!
Balzac var stället för utgången denna kväll! Dansade och tjoade och snackade gojja men alla vännerna!!

Nu ska jag försöka sova en stund för att stiga upp och påbörja plugget.
Imorrn blir det även AIK-Luleå - spännande!!


Kommentarer
Postat av: m

ja de blir najs :-D lycka till med uppsatsen! vad blir det för ämne?

2006-12-19 @ 09:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0