julestämning

Julestämningen kom! Men nu är den nästan försvunnen. Trots min pyntade lägenhet^^.
Vill ha snö!! En vit jul! Tänk om det regnar på julafton, vad trist det skulle kännas!!
Kanske måste ladda hem lite julmusik som kan fylla min lägenhet!

Imorgon åker mina älskade parentas till Thai!! Funderar på att hoppa in i en resväska å haka på.... Skulle va soft med lite sol och bad och lite pad thai utan jordnötter.
Om en vecka entar jag skellefte. Längtar grymt mycket!! Ska bli soft att komma hem!
+ se lite matcher!!! AIK är ju grymma!! Vilket lag vi har =)
Vinst borta mot Timrå för ett par dagar sen och oavgjort mot Brynäs igår!! Skulle ha vunnit den matchen dock! Låg på och pressade för fullt!

Nu lite ljus och julemusik!! Imorrn kanske snön faller, man vet ju aldrig =)

Kommentarer
Postat av: m

ja vi får hoppas på snö till jul. shit vad alla reser nu, har just insett att du o jag kommer va de enda blekfisarna bland alla pepparkakor :-/

2006-12-05 @ 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0