idol 2006

Har haft en mysig kväll framför Idol. I gott vänners sällskap, med ostkrokar, cola och maltesers,med en tanke på Nilo palace varma dagar.
Erik & Markus i final! Härliga toner från dom bägge (förutom Eriks Queen-låt) men en total utklassning. Markus spelade i en helt annan liga än Erik. Han gick ut å levererade precis som vanligt, men när vinnarlåten skulle sjungas, tog sig Markus an den och gjorde den till sin egen. Smörpopp som förvandlades till ngt helt okej.

Fick mig en härlig surprise. Gamla idoler uppträdde. Å Darin däribland. Diggar honom!! =) Hans framträdande innehöll tyvärr inte så mkt dancemoves.  Men härliga toner ändå....

Nu sitter jag med alldeles för mycket snax i min mage, hur gjorde man när man var liten å kunde äta hur mkt man ville??? Aja, det var värt det!! =)

En låt som spelas på repeat just nu är Veronica Maggios-nöjd!! Den är så j*vla skön!! Blir riktigt glad av att höra hennes härliga röst sjunga om grodor som aldrig blir prinsar....:P

Har jag nämt att jag tror jag kickade på Metod-tentan. Kändes verkligen asbra!!
Har typ aldrig känt så nånsin.... Ska bli spännande å få igen resultaten.
Det bästa nu dock är ämnena vi har - Skammens dynamik, Intimitet och Heder. Kommer att bli grymt intressanta föreläsningar och seminarier.

Juldagsbiljetterna är släppta, ska vandra in på ticnet och beställa biljetter till mig och min vän som njuter av Thai!!

Imorrn blir det Community! Tydligen sista!


Kommentarer
Postat av: m

mm, go mackan! ingen surprise men så kul att han vann ändå... Good going med tentan!

2006-12-02 @ 10:13:57
Postat av: Lbomb

Idol idol,du kan få vara min idol!

2006-12-02 @ 16:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0