dagen innan

Trött. Vet ej varför, har halverst gått omkring i dvala idag. Storhandlat mat inför morgonkvällens festligheter, bakat pajer och försökt plugga - vilket jag fick ge upp efter 20 min då jag insåg att jag ej läst.
 
Hursomhelst så är taggen på topp inför morgondagen, alkoholen på kylning, klänningen är upphängd, strumbyxorna inhandlade och lackskorna putsade (eller, nja kanske inte putsade direkt).
Vi blir många hela 41 pers har tackat ja till vårat party. Sen så kommer det dyka upp lite gäster under kvällens gång för att skåla in nyåret.
Kommer bli en helkul kväll - ska bara hålla mig borta från singstar så jag inte förstör alla andras kväll :P


Kommentarer
Postat av: Lbomb

tröttis?
hur gick det med pmet eller vad man ska kalla det..

2007-01-04 @ 10:16:40
Postat av: maria

update please ;-) hur gick din uppsats? o vad händer härnäst?

2007-01-06 @ 13:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0