lotta engberg

Var på Diggiloo igår, show på folkparken. Medelåldern 45+ , haha men det var skoj aif. Stod å sjöng med till varje låt hihi, glada i hågen!

Gick tillbaka till Amina sen för att fylla på bränslet inför station8, gissa om tjejer kan snacka bajs hahahhaah...till och med killarna vart chockade.... har aldrig vart med om äckligare samtalsämne - så jäkla kul, jag trodde jag skulle kissa ner mig av skratt!! =) 

Vart ingen station för min del, fastnade vid black jack bordet på Larrys, kan varafarligt sånt men slutade +- noll om jag inte minns helt galet ;D

Jag å Annah tog en liten nostalgi tripp till Vitbergs badet, badade i vågorna å allt!! =) Riktigt härligt!!
Idag har det vart lugnt, drog å fikade en räkis på Stigs, snackade lite skit!

Nä, ska slå Palle en pling å se om det blir nån BV!

/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0