discgolfning

Å härliga dag, hur underbart varmt har det inte vart idag. 30 grader i skuggan - inte dåligt!! =)
Har vart på stan å spenderat lite pengar!! Köpt höstens måste - en ritkigt snygg trench!! HM såklart! Sen vart det ett par skor åxå från Wedins, aningens dyra men jag överlever nog ;D  Dom var alltför perfekta för att strunta i... Skor jag kan använda til vardags, till fest, höst som vinter. Do blir perfekta att strutta runt i på universitetet i Umeå med!!

Sen drog jag å farsan till Falket för att svalka oss lite!! Härligt värre.

Igår va vi å spelade discgolf! Första gången för min del å jag sög verkligen!! Haha men det var skoj, är kanske bättre nästa gång... skarvar mig fram på banorna å höll en stadig sexa på i princip alla banor!! ;(  Fyran kom på en bana å trodde att det skulle vända men icke!!!
Den största frågan är dock : Hur faaan kunde Segen vara bättre än mig?????

Nu ska jag iväg på Isladan!!

/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0