Thailand

Hopp! Nu sitter min vän Lina å hennnes kille på ett plan på väg till Thailand... Jag är sjukt avis!! Vekligen!! Skulle jättegärna åka tillbaka dit!!
Jag å en kompis pratde om resor osv, bla det faktum att när man en gång vart iväg på en lite längre resa så är det svårt att nöja sig med en medelhavsresa.
Älskar å resa å har ju gjort det en hel del... Det är jag glad över, att jag ändå gjorde som jag vill efter gymnasiet å inte halkade in på nån högskole linje bara för att....

Fast nu börjar det ändå kännas som om man borde ta tag i sitt liv litegrann. Har ju sökt skola till hösten å jag har hittat en två årig utbildning som jag jättegärna vill gå men är väldigt tveksam till om jag tar mig in...

Nu har jag fått en lägenhet iaf... Det känns skönt!! Lisa som jobbar med mig sa upp sin lägenhet nu i veckan å då ringde jag helt enkelt å sa att jag ville ha den(eller nu ska jag väl inte ljuga, mamma ringde) och så fick jag den... rätt så värt =)

Nu ska jag iväg å kika på lite möbler =)

Piz/Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0