Pokerproffs

hampen

Nu har våren äntligen kommit till Skelet =) Visserligen var det inte soligt idag, men har hunnti med att sitt aute på altanen å sola iaf =) I princip hur härligt som helst! Lina skickade en massa bilder till mig för ett par dagar sedan! Hittade en massa roligt gamla bilder (shit vad många hårfärger ja haft)
Bla. denna som är tagen en sommarkväll för två år sedan! Hoppar från trampolinen i Hampen! Den fick mig iaf att längta så j**la mkt till sommaren!!

Fick just en samta från Annah, blir kanske en poker turnering ikväll.... Spelade igår, hos Hasse å Annah... kom på tredje plats, inte fy skam men känns ändå som en förlust! Ska ta revanch ikväll då! Har dock kommit fram till att det kommer fasen inte att bli nå pokerproffs av mig!

Valborgs då.. ja jag vet ännu ite vad som händer... Man är ju lite för gammal för att rumla runt på stan å va fullis. Hoppas på en mysig grillfest men vännerna... Lite spelande ... men man vet aldrig vad som händer i våra länder!

Jobbar kväll n ui helgen, kan det bli mkt folk?? Fasen dom får väl spara sig till Valle!! Håll er hemma.
Längtar jättemkt till jag får flytta in i lägenheten! Ska dra ner til Ikea  nästa fredag.. Ska hitta mig en fin soffa å soffbord hade jag tänkt!

Förresten, visst ser ni alla Prison Break! det är ju lätt den bästa serien att tanka nu!! Hur bra som helst!!

Nu ska jag surfa vidare!
Piz/ em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0