Kvällsjobb

Det har vart en riktigt slö dag idag, det blir som lätt så när man har kvällsvecka. Börjar jobba kl 16.00 å hela dagen går man som bara å väntar på att fara å jobba. Det är nackdelen med att jobba kväll, annars gilar jag det eftersom jag är kvällmänniska utill fingertopparna.
Läst ut Carolina Gynnings självbiografi Ego, helt ok faktiskt! Gillar som henne.

Slog igång inspelningen från gårdagens DH imorse! Kanske lätt det bästa programmet som går just nu! Det å OC såklart! Bree är ju ändå för härlig, men vilken brat till kid hon har, man vill typ bara slå till han ibland! Haha, men vilken skräll att han var gay! Coolt!

Ikväll då, tror att jag jobbar med Issa, blir nog bra. Men jag är inte så nöjd över at jag missar kvällens match! Det suger faktiskt riktigt hårt! AIK spelar alltså mot Bofors, hur tror vi att det går då?? Jaa, vinst såklart. Dom måste fasen vinna nu! Dom kan ju faksiskt avgöra ikväll!! Då blir det endast glädjetårar på måndagens match mott Rögle!! Nämen tippar 5-1 till Skellefteå!! Rimligt?? Kanske!!

Okej, nu drygar jag bara ut tiden lite till jobbdags! Känns inte så peppande! Men vad gör man inte för pengar?! Hm, just ja! Söker efter en lägenhet, en etta eller en tvåa.. skulle sitta fint! Så om nån har nå tips.....??

Over and out!
PIz /Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0