ghetto superstar

Sitter å lyssnar på lite musik denna tråkiga morgon.... fredag, helg å ledighet för dom flesta men för mig är det jobb som gäller... gruvar mig lite! Owell, lyssnar på en massa Kelly Clarkson. Hon är hur bra som helst! Ladda hem beautiful disaster å bara njut! Sen får man inte glömma att lyssna på shakiras nya, hips don´t lie! Lyssnar åxå på lite gammal musik, eller gammal å gammal jaja... Ghetto superstar med mya, pras å odb! Å gillar fortfarande fredrik snortare-petter!

Spelade en liten turnering igår... hihi... kom tvåa... värt! Hunkan plus! Fast det var ju knappast det som var det värda! Det var jag, pakke?! , AJ, Palle, Hasse, Annah... Kom headsup med Palle å vi spelade som på... å Pakke kikade lite på mina kort åså å sen så tyckte han att jag spelat rätt bra! Det var ju som kul å höra... man är ju ingen höjdare kanske men gjorde ett par bra moves iaf! =)

Igår fick vi även manuset till AJs film... Har läst igenom den å längat jättemkt till v ska börja filma.. Jag ska ju vara camwoman =) Haha, åså ska jag ju ha mig en roll åxå... som Emma ;D Nä men det ska bli kul å spela in den... det blir då ngt annorlunda i vardagen =) Sen måste man ju spela superbra så att man blir draftad till att vara med i den "riktiga" filmen sen när manuset blir sålt! ;D Jaja, skådespelerskan Emeli LOL... Håller mig nog bakom kameran! =)

Baby I´m to lost in u!
/Em

Kommentarer
Postat av: Olov

jasåru, du har en blogg ;d hoppas ni inte dog av fylleslag hela bunten nu hos palle

2006-05-01 @ 02:10:59
URL: http://metmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0