Första inlägget

Jaa, då har man skapat sig en ny blogg...
Får se om man skriver lika mkt här som i den förra =)
Var väll kanske int bäst på att skriva i den, men jag måste faktiskt skylla på att jag aldrig mindes mitt användarnamn å lösen!!

Sitter å varvar ner efter jobbet... Snackar med Maggan ;) Om fisar å om hur jag ska styra upp den här bloggen!! Maggan är söt!

Jobbat med Palle ikväll... rätt chill faktiskt. Synd att han ej jobbat oftare!!

Imorgon då.. Ja AIK spelar ju mot Bofors, grymt viktig match. Vinner dom den så är dom vidare till Elitserien. Men förlorar dom har dom bara en match till(på måndag) att ta sg upp, det är mot Rögle. Så det börjar dra ihop sig riktigt rejält nu! Men Hoppas Hoppas Hoppas!! Alla älskar Skellefteå AIK!!!

Nä nu pallarjag inte att skriva mer.. Måste kolla hur bloggen ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0